Härlig kväll

Heej :)

Igår så vare ju gratis på badet utanför min skola så jag och mathilda drog dit och träffade en massa.
Det var Musik och dom grilla hamburgare och sen blev det lite andra saker.
Det var sjukt kul :D
men jag och mathilda var inte så smarta...
Vi for ju och bada och sen då vi badat klart skulle vi ju ta på oss kläder.
Men så dum som vi är så tog vi inte med underkläder så vi fick cykla hem med blöt bikini under kläderna, så såg ut som jag kissa på mig då jag for hem..'
Inte så mysigt :(
hahahaha ;)

men sen vid typ halv 12 for vi hem och satt oss vid datorn en stund sen så blev vi så trötta så vi somna.

Lite bilder från igår.




hahah sötnos!



Hanna gmn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0