dålig uppdatering...

jag vet. det är dålig uppdatering.ska börja blogga ingen jag lovar.
Har varit så mycket med plugga och varit med kompisar så har inte hunnit blogga..
men tänkte iaf berätta nu vad jag gjort i helgen :)
i fredags så gjorde jag inte så mycket. men igår så var jag med Rebecca på stan och köpte en röd tröja, trosor och rouge. Bilder på det sen:)
Vi träffade även nå killar som först förföljde os.. haha xD
men efter ett tag så frågade dom om vi ville gå med dom på stan så då gjorde vi det :)
Sen drog ju Rebecca och lämnade mig med dom där. kan ju säga att dom var inte liiite pinsamma...


sen nu idag blir det bara att ta det lugnt, funderar på att ta en dusch och sen plugga lite och bara ta det chill :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0